• AERIAL FLOW TECHNIQUE

    AERIAL FLOW TECHNIQUE

    To σύστημα της Aerial Flow Technique είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενδυνάμωσης στο οποίο κανείς γυμνάζεται με το βάρος του σώματος, αποκτά ευλυγισία και δύναμη και εξασκεί τα αντανακλαστικά του. Διατηρώντας τον κορμό του Aerial Flow, ένα μάθημα μπορεί να μετατραπεί σε Aerial yoga flow, Aerial Flow fitness, Aerial Flow Pilates, Aerial Flow dance, Aerial flow Acrobatics, αλλά και συνδυασμός όλων των παραπάνω.

    Τι περιλαμβάνει μια συνεδρία Aerial Flow.

    Mία συνεδρία Aerial Flow διαρκεί περίπου 50΄. Στο μάθημα της Aerial flow ο κάθε ασκούμενος χρησιμοποιεί  μια αιώρα μήκους 6 μέτρων και πλάτους 2 μέτρων περίπου. Υπό την καθοδήγηση του δασκάλου οι ασκούμενοι εκτελούν διάφορες στάσεις με ροή ώστε το  μάθημα να κυλάει όμορφα και να ανταποκρίνεται στο επίπεδο των μαθητών. Κατά την διάρκεια του μαθήματος, εκτελούνται θέσεις διατατικές, ισορροπίας, ανεστραμμένες απλές και πιο απαιτητικές, cardio , ακροβατικές, υπερεκτάσεις σπονδυλικής στήλης, ασκήσεις αποθεραπείας, και χαλάρωση!  Η συνεδρία συνοδεύεται πάντα από χαλαρωτική μουσική καθώς είναι απαραίτητη η συγκέντρωση.

    Ποια είναι τα οφέλη της Aerial Flow;
    -Μυϊκή ενδυνάμωση
    -Ιδιαίτερη ενδυνάμωση της κοιλιακής χώρας, χάρη στην συνεχή χρήση του κέντρου βάρους για την ισορροπία στον αέρα, και στους ώμους και τα χέρια, χάρη στις έλξεις που καλείστε να κάνετε
    -Σωστή στάση και ευθυγράμμιση ολόκληρου του σώματος
    -Αποσυμπίεση των σπονδύλων και των σφιχτών αρθρώσεων και πλήρης διάταση της σπονδυλικής στήλης – ανακούφιση μυοσκελετικών πόνων
    -Οξυγόνωση του εγκεφάλου και την ξεκούραση της καρδιάς σε ανάποδη στάση
    -Ευεξία χάρη στον έλεγχο της αναπνοής και στη ρύθμιση του ορμονικού συστήματος με τις ανάποδες στάσεις
    -Αποφυγή συμπίεσης στον λαιμό ή την πλάτη κατά την διάρκεια των ασκήσεων, καθώς αυτές γίνονται «κόντρα» στη βαρύτητα
    -Αφύπνιση της ιδεοδεκτικότητας, της δυνατότητας δηλαδή του κεντρικού νευρικού μας συστήματος να φέρνει σε επαφή τα διάφορα τμήματα του σώματος μεταξύ τους, με άλλα λόγια της εσωτερικής αίσθησης για την επικοινωνία των διάφορων μερών του σώματος.
    -Αυτοπεποίθηση χάρη στο αίσθημα ελευθερίας και στην «επένδυση» της άσκησης με το διασκεδαστικό στοιχείο των «ακροβατικών»

    -Αντιγήρανση (πάω ενάντια στη βαρύτητα)

    Ποιοι μπορούν να εξασκηθούν.

    Μία συνεδρία Aerial flow είναι κατάλληλη όχι μόνο για άτομα που έχουν την ανάλογη φυσική κατάσταση αλλά και αρχάριους καθώς οι στάσεις γίνονται με βάση το επίπεδο του κάθε αθλουμένου.

    Λόγω των ανάποδων στάσεων, ωστόσο, αντενδείκνυται σε άτομα υπερτασικά ή με γλαύκωμα, σε εγκύους, σε όσους είναι επιρρεπείς σε ιλίγγους και σε όσους έχουν χειρουργηθεί πρόσφατα.