TRX

Τι είναι το TRX

Το TRX στηρίζεται σε έναν ανθεκτικό ιμάντα με λαβές και αποτελεί ένα πολύπλευρο όργανο γυμναστικής, με τεράστια ποικιλία πολύ-επίπεδων ασκήσεων (τριών διαστάσεων) λειτουργικής προπόνησης (functional training), οι οποίες πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με το βάρος του σώματος. Αλλάζοντας την κλίση του σώματος, μεταβάλλεται ταυτόχρονα και ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων που γίνονται με την βοήθεια του ιμάντα, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το άνοιγμα των ποδιών. Όσο μεγαλύτερο το άνοιγμα, τόσο αυξάνει και ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης.

Χαρακτηριστικά του TRX
Πλεονεκτήματα του TRX

Το γεγονός ότι κατά την διάρκεια των ασκήσεων βρίσκεστε ουσιαστικά στον αέρα και κρατιέστε μόνο από τον ιμάντα, έχει τα μέγιστα οφέλη στην δύναμη, την ισορροπία και την μυϊκή υπερτροφία. Λόγω του ασταθούς περιβάλλοντος προπόνησης, αυξάνεται η δύναμη του κορμού και ιδιαίτερα των κοιλιακών και ενισχύεται η αντοχή των αρθρώσεων χωρίς αυτές να επιβαρύνονται. Οι περισσότερες ασκήσεις που γίνονται με την βοήθεια του TRX μάλιστα, εμπλέκουν παραπάνω από μία μυϊκή ομάδα (πολύ-αρθρικές ασκήσεις), επομένως αυξάνεται κατακόρυφα η παραγωγή τεστοστερόνης και αυξητικής ορμόνης, γεγονός το οποίο μεγιστοποιεί την καύση λίπους και την μυϊκή υπερτροφία.

Σε ποιους απευθύνεται

Αν δεν συντρέχουν λόγοι που να σας απαγορεύουν την γυμναστική γενικά, τότε η προπόνηση με TRX είναι από κάθε άποψη ιδανική. Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλες τις πληθυσμιακές ομάδες ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας, ενώ το ασκησιολόγιο μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου και να γίνει από αρκετά εύκολο, μέχρι εξαιρετικά απαιτητικό. Η ποικιλία των ασκήσεων είναι πολύ μεγάλη (περισσότερες από 300 αερόβιες και δυναμικές), αλλά για τους αρχάριους συνίσταται η παρακολούθηση από ειδικευμένο γυμναστή, ώστε να αποφευχθούν πιθανοί τραυματισμοί.

Trainers